Rethinking English in Schools

Kort om boken

Why should young people study a subject called English? This question lies at the heart of this fascinating monograph, which brings together the diverse perspectives of many leading thinkers about English and literacy education. This meticulously re…

Oppdag mer

Velg tagger...
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
Format

Forklaring av formater

  • Innbundet

    Bok med hardt omslag.

  • Pocket

    Heftet bok med mykt omslag.

  • Kartonert

    Bok med tykke, stive sider.

  • E-Bok

    Digitalt format. E-bok kan leses i ARK-appen eller på Kindle. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Nedlastbar lydbok

    Digitalt format. Nedlastbar lydbok kan lyttes til i ARK-appen. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Digikort lydbok

    Lydbok på digikort. Krever Digispiller.

  • Compact Disc

    Lydbok eller musikk på CD. Krever CD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Vinyl

    Vinylplate. Krever platespiller.

  • DVD

    DVD-film. Krever DVD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Blu-ray

    Blu-ray-film. Krever Blu-ray-spiller eller annen kompatibel avspiller.

   Fri frakt
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.

    Om Rethinking English in Schools

    Why should young people study a subject called English? This question lies at the heart of this fascinating monograph, which brings together the diverse perspectives of many leading thinkers about English and literacy education. This meticulously researched and well-written collection takes as its starting point the importance of the history of the subject in the formation of its constitution and its boundaries. First and foremost, it proposes that questions of aims and values have informed these choices. Equally, it suggests that returning to these educational questions helps us to understand curriculum and pedagogy in complex ways that a simple focus on content and methods neglects. Curriculum and pedagogy bring learners, teachers, institutions and the wider society into the debate.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Teknisk DRM
    Filformat
    PDF
    Utgivelsesår
    2007
    Forlag
    Bloomsbury Publishing
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781441199874
    Sider
    264

    Anbefalt