Rethinking English in Schools
Kort om boken
Forklaring av formater
Innbundet
Bok med hardt omslag.
Pocket
Heftet bok med mykt omslag.
Kartonert
Bok med tykke, stive sider.
E-Bok
Digitalt format. E-bok kan leses i ARK-appen eller på Kindle. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
Nedlastbar lydbok
Digitalt format. Nedlastbar lydbok kan lyttes til i ARK-appen. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
Digikort lydbok
Lydbok på digikort. Krever Digispiller.
Compact Disc
Lydbok eller musikk på CD. Krever CD-spiller eller annen kompatibel avspiller.
Vinyl
Vinylplate. Krever platespiller.
DVD
DVD-film. Krever DVD-spiller eller annen kompatibel avspiller.
Blu-ray
Blu-ray-film. Krever Blu-ray-spiller eller annen kompatibel avspiller.
Om Rethinking English in Schools
Why should young people study a subject called English? This question lies at the heart of this fascinating monograph, which brings together the diverse perspectives of many leading thinkers about English and literacy education. This meticulously researched and well-written collection takes as its starting point the importance of the history of the subject in the formation of its constitution and its boundaries. First and foremost, it proposes that questions of aims and values have informed these choices. Equally, it suggests that returning to these educational questions helps us to understand curriculum and pedagogy in complex ways that a simple focus on content and methods neglects. Curriculum and pedagogy bring learners, teachers, institutions and the wider society into the debate.