Attracting Attention

Forfatter
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

This book offers information about how to promote and market tourism attractions for maximum results. It looks at different approaches, strategies, tools, and techniques marketers can use when promoting their organizations to the public.

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Attracting Attention

    This book offers information about how to promote and market tourism attractions for maximum results. It looks at different approaches, strategies, tools, and techniques marketers can use when promoting their organizations to the public.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2015
    Forlag
    Peter Lang Publishing Inc
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781433124143
    Sider
    198
    Høyde
    257
    Bredde
    178
    Vekt
    404

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.