Alliansebyggingstrategi - nettverk - marked

Forfatter
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Alliansebygging har blitt den viktigste strategien for å oppnå økonomisk vekst, tilgang til nye markeder og kompetanse. Aldri før har bedrifter inngått flere strategiske allianser. Globalisering kombinert med teknologiske drivkrefter er viktige fakt…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Alliansebygging

    Alliansebygging har blitt den viktigste strategien for å oppnå økonomisk vekst, tilgang til nye markeder og kompetanse. Aldri før har bedrifter inngått flere strategiske allianser. Globalisering kombinert med teknologiske drivkrefter er viktige faktorer bak denne veksten. På den annen side viser det seg at de færreste allianser lykkes. Forskning tyder på at både bedriftseiere, ansatte og samfunnet taper på de fleste allianser. Denne boka gir elementær innføring i alliansebygging for moderne ledere og for studenter. Boka belyser følgende sekvenser frem mot alliansebygging: - Behov for alliansebygging - Valg av samarbeidspartnere - Forhandlinger - Implementering og ledelse av allianser Arne Nygaard er professor på Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2007
    Forlag
    Fagbokforlaget
    Språk
    Bokmål
    ISBN
    9788245004984
    Sider
    112
    Weight
    187

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.