Å skrive seg til lesing - IKT i småskolen
Pocket
2003
Norsk, Nynorsk
Norske barn les for dårleg. Bør dei lære å skrive først?
Boka byggjer på eit treårig forskningsprosjekt med 14 klasser i 4 land, med PC som effektivt skrivereiskap. 1. klassingane skreiv seg til lesing, produserte eigne lesebøker og aviser i 2. klasse, og skreiv betre tekster i 3. klasse enn såkalla handskriveklassar. Utsett handskriving til 3. klasse forbetra handskrivinga.
Forfattaren utviklar eit nytt syn på byrjaropplæringa med eit tettare samspell mellom å tale og lytte, skrive og lese. Ein videoserie frå klasseromma er eit effektivt supplement.
Sjå også www.hsh.no/home/atr/tekstskaping
Boka byggjer på eit treårig forskningsprosjekt med 14 klasser i 4 land, med PC som effektivt skrivereiskap. 1. klassingane skreiv seg til lesing, produserte eigne lesebøker og aviser i 2. klasse, og skreiv betre tekster i 3. klasse enn såkalla handskriveklassar. Utsett handskriving til 3. klasse forbetra handskrivinga.
Forfattaren utviklar eit nytt syn på byrjaropplæringa med eit tettare samspell mellom å tale og lytte, skrive og lese. Ein videoserie frå klasseromma er eit effektivt supplement.
Sjå også www.hsh.no/home/atr/tekstskaping
Klikk&Hent
På lager i 2 butikker
Nettlager Sendes innen 2-3 virkedager
- Bytt i alle våre butikker
- Klikk og hent