E-Mail Marketing For Dummies

Kort om boken

Updated to reflect the hottest new trends, technologies, and strategies! Much has happened in e-mail marketing since the first edition of this book appeared in 2007. With the dramatic rise of social media and mobile devices, there are more ways than…

Oppdag mer

Velg tagger...
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (2 forskjellige)
Format
E-Bok
Forklaring av formater
  • Innbundet

    Bok med hardt omslag.

  • Pocket

    Heftet bok med mykt omslag.

  • Kartonert

    Bok med tykke, stive sider.

  • E-Bok

    Digitalt format. E-bok kan leses i ARK-appen eller på Kindle. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Nedlastbar lydbok

    Digitalt format. Nedlastbar lydbok kan lyttes til i ARK-appen. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Digikort lydbok

    Lydbok på digikort. Krever Digispiller.

  • Compact Disc

    Lydbok eller musikk på CD. Krever CD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Vinyl

    Vinylplate. Krever platespiller.

  • DVD

    DVD-film. Krever DVD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Blu-ray

    Blu-ray-film. Krever Blu-ray-spiller eller annen kompatibel avspiller.

   Fri frakt - på kjøp over 249,-
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.

    Om E-Mail Marketing For Dummies

    Updated to reflect the hottest new trends, technologies, and strategies! Much has happened in e-mail marketing since the first edition of this book appeared in 2007. With the dramatic rise of social media and mobile devices, there are more ways than ever to target campaigns and maximize your e-mail marketing dollars. The new edition of this helpful book is full of practical advice, whether you?re an enterprise-level marketer using a third-party e-mail marketing company or small business owner handling everything yourself. Helps you map out an e-mail marketing strategy with reachable objectives Simplifies the process of list- building, message-creation, and results-tracking Offers legal guidance, so you stay compliant with anti-spam laws Shows you how to deliver your message and incorporate social media Explains how to track and interpret results Includes the top ten things you should not put in your messages, and much more Get more out of your e-mail marketing campaigns with this easy-to-follow guide.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Teknisk DRM
    Filformat
    PDF
    Utgivelsesår
    2011
    Forlag
    Wiley
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781118075753
    Sider
    384

    Anbefalt