Fundamentals of Design Management

Forfatter
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Del av serien

Kort om boken

The book explicitly places the principles and processes of design within the context of a business or enterprise, explaining how design management can relate to the cultural, environmental, political and social impact of an enterprise. It emphasises…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Fundamentals of Design Management

    The book explicitly places the principles and processes of design within the context of a business or enterprise, explaining how design management can relate to the cultural, environmental, political and social impact of an enterprise. It emphasises the inter- disciplinary nature of design management, and as such is of relevance to students of a number of disciplines: from art and design to business, marketing or media. The Fundamentals of Design Management is supported throughout by a range of interviews and case studies, taken from design practitioners and industry experts.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Teknisk DRM
    Filformat
    ePUB
    Utgivelsesår
    2017
    Forlag
    Bloomsbury Publishing
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781350034570
    Sider
    208

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.