Wine Marketing

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Contains chapter that includes the following features: 'how to' and 'how not to' case studies based on international examples; a guide to further reading and websites; and 'issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation. It…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Wine Marketing

    Contains chapter that includes the following features: 'how to' and 'how not to' case studies based on international examples; a guide to further reading and websites; and 'issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation. It systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2007
    Forlag
    Taylor & Francis Ltd
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780750654203
    Sider
    360
    Height
    233
    Width
    166

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.