Spill- og dataprogrammering

Spill- og dataprogrammering

en illustrert trinn-for-trinn-guide

Pris
199,-
Pocket

KLIKK&HENT

- i din ARK-butikk!

×

Spar tid og frakt med KLIKK&HENT!

Når du bruker KLIKK&HENT, kan du hente varene dine i en av våre butikker etter en time. Du slipper å betale frakt og får varene dine med en gang til den samme lave prisen som på nett.

Slik bestiller du

Legg inn mobilnummer og trykk på OK-knappen. Fra du får bekreftelse på SMS, vil varen bli holdt av i to dager til aktuell nettpris. Du betaler i butikken når du henter varen.

Reserver i butikk. Hent når det passer innen 48 timer.

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

På lager. Sendes normalt fra oss i løpet av 1-2 virkedager

Fri frakt på kjøp over 249,-
Skriv anmeldelse
Lagerstatus På lager. Sendes normalt fra oss i løpet av 1-2 virkedager
Format Pocket
Utgivelsesår 2017
Forlag Spektrum
Språk Bokmål
ISBN 9788231611752
Serie Hjelp barna på skolen
Sider 224
Se flere detaljer  

Om Spill- og dataprogrammering

Er du interessert i dataspill og animasjoner? Har du lyst til å lage dine egne programmer og spill? Denne boken er akkurat det en spirende programmerer trenger. Her blir vi først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, og med erfaringene derfra går vi videre til å programmere med det litt mer fryktinngytende Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og vil gjøre selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Tips en venn