Accidental Branding

Accidental Branding
Pris
299,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat PDF
Utgivelsesår 2008
Forlag Wiley
Språk Engelsk
ISBN 9780470282083
Se flere detaljer  

Om Accidental Branding

Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive. Accidental Branding tells the story of seven "accidental" brands and how their founders beat bigger competitors by breaking the standard rules of marketing. Successful brands like Burt's Bees, J. Peterman, and Clif Bar reveal how doing things differently can lead to big-time success. If you're an entrepreneur or a marketer, this guide will show you how to build stronger brands.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Anbefalt


Tips en venn