Managing Innovation Adoption

Managing Innovation Adoption

Nettpris
1 504,-
Førpris 2 149,- Spar 645,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Skriv anmeldelse
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat ePUB
Utgivelsesår 2014
Forlag Ashgate Publishing Ltd
Språk Engelsk
ISBN 9781472413376
Se flere detaljer  

Andre formater / språk

E-Bok Nedlastbar Engelsk
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen

Om Managing Innovation Adoption

When Innovation is considered one of the key drivers of corporate success, why do organisations struggle to implement it? Research suggests that innovations fail due to a lack of acceptance by employees; therefore an understanding of potential adopters and the factors influencing their decisions is essential.Despite much research on adoption of innovation by an organization, very little is known about its acceptance by individuals within it. Managing Innovation Adoption is about managing technological innovation implementation at work in an effective way by presenting a new theoretical framework.Based on the theory of reasoned action (TRA), the technology acceptance model (TAM) and other conceptual frameworks, Dr Talukders enhanced model combines factors from existing and original models to create a coherent new model. The data collected proves that it can be used to assist a broader understanding of how people in an organization adopt and use innovations.As well as contributing to academic knowledge, the authors discoveries have practical implications for organizations, managers, administrators and employees.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Mer fra Dr Majharul Talukder

Anbefalt


Tips en venn