Decoding Women's Magazines

Decoding Women's Magazines

Fast lavpris
412,-
Veil. pris 589,- Spar 177,-
Pocket

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

Sendes normalt fra oss i løpet av 10 virkedager

Fri frakt på kjøp over 249,-
Skriv anmeldelse
Lagerstatus Sendes normalt fra oss i løpet av 10 virkedager
Format Pocket
Utgivelsesår 1992
Forlag Palgrave Macmillan
Språk Engelsk
ISBN 9780333535905
Sider 341

Om Decoding Women's Magazines

This analysis focuses on the strategies by which the commercial structure shapes the cultural content, the magazines' repetitive attempts to secure a consensus about the feminine that is grounded in consumerism, and the contradictory semiotic structures at work within and between purchased ads, covert ads, and editorial features.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse
Det finnes ingen vurderinger av dette produktet.

Anbefalt


Tips en venn