Industrial Products

Industrial Products
Pris
349,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat ePUB
Utgivelsesår 2012
Forlag Taylor and Francis
Språk Engelsk
ISBN 9781136585852
Se flere detaljer  

Om Industrial Products

Author Jansson merges different perspectives and ideas into a powerful theory on international marketing of industrial products, mainly modern approaches from marketing, organization theory, and institutional economic theory. He combines micro and macro approaches, which is rarely done in marketing and economics. Industrial Products illustrates this new framework with a detailed account of the experiences of thirteen West-European Transnational Corporations in industrial markets in South East Asia.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Mer fra Erdener Kaynak; Hans Jansson

Se hele listen

Anbefalt


Tips en venn