Innføring i markedsføringsledelse

Innføring i markedsføringsledelse

Nettpris
398,-
Førpris 498,- Spar 100,-
Pocket

KLIKK&HENT

- i din ARK-butikk!

×

Spar tid og frakt med KLIKK&HENT!

Når du bruker KLIKK&HENT, kan du hente varene dine i en av våre butikker etter en time. Du slipper å betale frakt og får varene dine med en gang til den samme lave prisen som på nett.

Slik bestiller du

Legg inn mobilnummer og trykk på OK-knappen. Fra du får bekreftelse på SMS, vil varen bli holdt av i to dager til aktuell nettpris. Du betaler i butikken når du henter varen.

Reserver i butikk. Hent når det passer innen 48 timer.

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

Kun tilgjengelig for klikk & hent

Skriv anmeldelse
Lagerstatus Sendes normalt fra oss i løpet av 2-3 virkedager
Format Pocket
Utgivelsesår 2012
Forlag Akademika
Språk Bokmål
ISBN 9788232100262

Om Innføring i markedsføringsledelse

Innføring i markedsføringsledelse dekker grunnprinsippene i markedsføringsledelse. Det viktigste arbeidsverktøyet er markedsplanen, og boken gir en grundig beskrivelse av hva en god markedsplan bør inneholde, og av arbeidsprosessen. Vellykket markedsføringsledelse dreier seg om å utvikle en effektiv kundeledelse, en effektiv produktledelse og en effektiv merkeledelse. Forfatteren legger vekt på at disse tre ledelsesområdene bør sees i sammenheng i arbeidet med å selge selskapets produkter og tjenester. En slik helhetlig tilnærming innebærer at kunderelasjoner og merkenavn bidrar til produktets verdi. Boken synliggjør også viktigheten av analyser av kunder, markeder og konkurrenter. Grundige og kontinuerlige analyser er en forutsetning for å identifisere hvilke tiltak som gir effekt og langsiktig lønnsomhet. Fred Selnes er professor i strategi og markedsføring ved Høyskolen i Buskerud.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Mer fra Fred Selnes

Anbefalt


Tips en venn