In The Company Of Media

Forfatter
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (2 forskjellige)
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

This book explores the imaginative construction of a cultural history of the media in a series of essays that draw on various artistic and intellectual narratives of Western societies and trace incidental encounters with the means of social communic…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om In The Company Of Media

    This book explores the imaginative construction of a cultural history of the media in a series of essays that draw on various artistic and intellectual narratives of Western societies and trace incidental encounters with the means of social communication in cultural and political settings.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Teknisk DRM
    Filformat
    PDF
    Utgivelsesår
    2019
    Forlag
    Taylor and Francis
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780429699467
    Sider
    186

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.