Theorizing Pedagogical Interaction

Theorizing Pedagogical Interaction

Nettpris
349,-
Førpris 499,- Spar 150,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Skriv anmeldelse
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat ePUB
Utgivelsesår 2015
Forlag Taylor and Francis
Språk Engelsk
ISBN 9781317614890
Se flere detaljer  

Andre formater / språk

E-Bok Nedlastbar Engelsk
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen

Om Theorizing Pedagogical Interaction

Pedagogical interaction can be observed through many different landscapes, such as the graduate seminar, the writing skills center, the after-school literacy program, adult ESL classrooms, and post-observation conferences. By viewing these settings through the lens of conversation analysis, this volume lays the groundwork for three principles of pedagogical interaction: competence, complexity, and contingency. The author explores these principles and how they inform what makes a good teacher, how people learn, and why certain pedagogical encounters are more enlightening than others. Drawn from the author's original research in various pedagogical settings, this volume collects empirical insights from conversation analysis and contributes to theory building. Theorizing Pedagogical Interaction will appeal to students and scholars in applied linguistics, educational linguistics, and communication studies who are interested in the discourse of teaching and learning.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Mer fra Hansun Zhang Waring

Anbefalt


Tips en venn