Business Marketing Management

Forfatter
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Reflecting the latest trends and issues, the new Europe, Middle East & Africa Edition of Business Marketing Management: B2B delivers comprehensive, cutting-edge coverage that equips students with a solid understanding of today's dynamic B2B market. …

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Business Marketing Management

    Reflecting the latest trends and issues, the new Europe, Middle East & Africa Edition of Business Marketing Management: B2B delivers comprehensive, cutting-edge coverage that equips students with a solid understanding of today's dynamic B2B market. The similarities and differences between consumer and business markets are clearly highlighted and there is an additional emphasis on automated B2B practices and the impact of the Internet.

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Filformat
    PDF
    Utgivelsesår
    2013
    Forlag
    Cengage Learning
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781473707924
    Sider
    368

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.