Managing Customer Service

Managing Customer Service
Pris
,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat ePUB
Utgivelsesår 2013
Forlag Taylor and Francis
Språk Engelsk
ISBN 9781136385124
Se flere detaljer  

Om Managing Customer Service

Super series are a set of workbooks to accompany the flexible learning programme specifically designed and developed by the Institute of Leadership & Management (ILM) to support their Level 3 Certificate in First Line Management. The learning content is also closely aligned to the Level 3 S/NVQ in Management. The series consists of 35 workbooks. Each book will map on to a course unit (35 books/units).


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Mer fra Institute of Leadership & Management

Se hele listen

Anbefalt


Tips en venn