Dynamics of Advertising

Dynamics of Advertising
Pris
499,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat PDF
Utgivelsesår 2013
Forlag Taylor and Francis
Språk Engelsk
ISBN 9781134434862
Se flere detaljer  

Om Dynamics of Advertising

The authors suggest that advertisments, while important in our daily emotional self-management, are far more closely linked to the pragmatics of everyday life than their symbolic richness might suggest. Recent trends in advertisment content point to an important shift in our relationship to goods that reflects an increasing preoccupation with risk management.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Mer fra Jackie Botterill; Iain Macrury; Barry Richards

Se hele listen

Anbefalt


Tips en venn