Marketing Finance
Pris
379,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat PDF
Utgivelsesår 2012
Forlag Taylor and Francis
Språk Engelsk
ISBN 9781136380303
Se flere detaljer  

Andre formater / språk

E-Bok Nedlastbar Engelsk
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
E-Bok Nedlastbar Engelsk
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen

Om Marketing Finance

Building on the author's previous book, Financial Aspects of Marketing, Marketing Finance stresses the pivotal relationship between finance and strategy in the marketing process, and clearly demonstrates the techniques and calculations that are necessary to formulate a comprehensive plan. Professor Ward also concentrates on how financial input in marketing can create shareholder value and demonstrates how to achieve the required integration of the finance function with marketing for the successful modern business. Marketing Finance is backed up with a number of integrated industry examples and case studies to demonstrate the success and failure caused by the marketing finance interface.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Mer fra Keith Ward (Roehampton University, London)

Se hele listen

Anbefalt


Tips en venn