Markedsføringsledelse

Markedsføringsledelse

Nettpris
559,-
Førpris 699,- Spar 140,-
Pocket

KLIKK&HENT

- i din ARK-butikk!

×

Spar tid og frakt med KLIKK&HENT!

Når du bruker KLIKK&HENT, kan du hente varene dine i en av våre butikker etter en time. Du slipper å betale frakt og får varene dine med en gang til den samme lave prisen som på nett.

Slik bestiller du

Legg inn mobilnummer og trykk på OK-knappen. Fra du får bekreftelse på SMS, vil varen bli holdt av i to dager til aktuell nettpris. Du betaler i butikken når du henter varen.

Reserver i butikk. Hent når det passer innen 48 timer.

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

På lager. Sendes normalt fra oss i løpet av 1-2 virkedager

Fri frakt på kjøp over 249,-
Skriv anmeldelse
Lagerstatus På lager. Sendes normalt fra oss i løpet av 1-2 virkedager
Format Pocket
Utgivelsesår 2016
Forlag Gyldendal akademisk
Språk Bokmål
ISBN 9788205472808
Sider 982
Originaltittel Marketing management
Se flere detaljer  

Om Markedsføringsledelse

Endelig foreligger en ny, norsk utgave av selve bibelen innen markedsføring - Philip Kotler og Kevin Lane Kellers Markedsføringsledelse. Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring. Morten Erichsen og Nina Ronæs fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler. Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler: Del 1: Hva er markedsføringsledelse? 1 Markedsføring i en ny tid 2 Utvikle markedsstrategier og markedsplaner Del 2: Oppnå markedsinnsikt 3 Innhente informasjon og estimere etterspørsel 4 Markedsundersøkelser Del 3: Knytte til seg kunder 5 Skape langsiktige lojalitetsforhold 6 Analysere forbrukermarkedene 7 Analysere bedriftsmarkedene 8 Global markedsføring Del 4: Bygge sterke merkevarer 9 Identifisere markedssegmenter og velge målgrupper 10 Posisjonering 11 Skape merkeverdi 12 Vekst- og konkurransedynamikk Del 5: Skape verdi 13 Utvikle produktstrategi 14 Utvikle og markedsføre tjenester 15 Lansere nye markedstilbud 16 Utvikle prisstrategier og prisprogrammer Del 6: Levere verdi 17 Designe og integrere markedsføringskanaler 18 Detaljhandel, engroshandel og logistikk Del 7: Kommunisere verdi 19 Integrert markedskommunikasjon 20 Massekommunikasjon 21 Digital kommunikasjon 22 Personlig kommunikasjon Del 8: Ansvarlig og vellykket markedsføring i et langsiktig perspektiv 23 Lede en helhetlig markedsorganisasjon i et langsiktig perspektiv


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Mer fra Kevin Lane Keller; Philip Kotler

Anbefalt


Tips en venn