Call Center Dictionary

Forfatter

Kort om boken

Your company needs a call center to be competitive in the 21st century. This book is your guide to the technology, techniques, and trends in today's call centers. The Call Center Dictionary contains all the information you need to: Understand: Your …

Oppdag mer

Velg tagger...
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (2 forskjellige)
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

    Om Call Center Dictionary

    Your company needs a call center to be competitive in the 21st century. This book is your guide to the technology, techniques, and trends in today's call centers. The Call Center Dictionary contains all the information you need to: Understand: Your boss,

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Teknisk DRM
    Filformat
    PDF
    Utgivelsesår
    2002
    Forlag
    Taylor and Francis
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780080500621
    Sider
    227

    Anbefalt