Branded Interactions

Forfatter

Kort om boken

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only one part of interactive brand identity. This book is designed to guide the reader through the process of digital brand des…

Oppdag mer

Velg tagger...
Fri frakt
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
Format/språk (2 forskjellige)
Format
Innbundet
Forklaring av formater
  • Innbundet

    Bok med hardt omslag.

  • Pocket

    Heftet bok med mykt omslag.

  • Kartonert

    Bok med tykke, stive sider.

  • E-Bok

    Digitalt format. E-bok kan leses i ARK-appen eller på Kindle. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Nedlastbar lydbok

    Digitalt format. Nedlastbar lydbok kan lyttes til i ARK-appen. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Digikort lydbok

    Lydbok på digikort. Krever Digispiller.

  • Compact Disc

    Lydbok eller musikk på CD. Krever CD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Vinyl

    Vinylplate. Krever platespiller.

  • DVD

    DVD-film. Krever DVD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Blu-ray

    Blu-ray-film. Krever Blu-ray-spiller eller annen kompatibel avspiller.

    Om Branded Interactions

    Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only one part of interactive brand identity. This book is designed to guide the reader through the process of digital brand design in five key phases.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Innbundet
    Utgivelsesår
    2015
    Forlag
    Thames & Hudson Ltd
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780500518175
    Sider
    360