Nylig sett
Nytt i ønskelisten
I handlekurven
Ingen nylig sett
Innholdsrevolusjonen

Innholdsrevolusjonen

kommuniser det du står for ved å fortelle en bedre historie

Nettpris
383,-
Veil. pris 479,- Spar 96,-
Innbundet

KLIKK&HENT

- i din ARK-butikk!

×

Spar tid og frakt med KLIKK&HENT!

Når du bruker KLIKK&HENT, kan du hente varene dine i en av våre butikker etter en time. Du slipper å betale frakt og får varene dine med en gang til den samme lave prisen som på nett.

Slik bestiller du

Legg inn mobilnummer og trykk på OK-knappen. Fra du får bekreftelse på SMS, vil varen bli holdt av i to dager til aktuell nettpris. Du betaler i butikken når du henter varen.

Reserver i butikk. Hent når det passer innen 48 timer.

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

På lager. Sendes normalt fra oss i løpet av 1-2 virkedager

Fri frakt på kjøp over 249,-
Skriv anmeldelse
Lagerstatus På lager. Sendes normalt fra oss i løpet av 1-2 virkedager
Format Innbundet
Utgivelsesår 2017
Forlag Hegnar media
Språk Bokmål
ISBN 9788271463458
Sider 197
Originaltittel The content revolution
Se flere detaljer  

Om Innholdsrevolusjonen

Kommuniser ved å fortelle en bedre historie. Mark Masters er markedsdirektør i The ID Group, konsulenter innen innholdsmarkedsføring. Han tror på betydningen av at selskapene skaper bedre innhold, etablerer organisk vekst og står for noe spennende. Han snakker med markedsførere og selskaper på bransjekonferanser om temaene innholdsmarkedsføring og anvendelse av en «Fortellingen er viktigst»-holdning for å få en tettere relasjon til et publikum. Han er med på å arrangere fortellerstevnet Once Upon a Time, og er en av programvertene i podcasten Marketing Homebrew. Hans nettbaserte serie Talking Content Marketing fører sammen innflytelsesrike personer, forfattere og talere fra markedsføringens verden som deler sin kunnskap. Markedsføringen har endret seg mer de siste 20 årene enn noen annen forretningsdisiplin. Hvorfor bruker vi da de samme gamle lærebøkene? Hvorfor tror bedriftseiere fremdeles at man gir bedriften en lang levetid ved å rope høyere enn konkurrentene? Den gamle måten å markedsføre på, der vi ble oppfordret til å bruke mer på reklame og bli sett, er død. Markedsføring handlet om å forstyrre massene, men tidene har forandret seg. Det eneste som får oss til å skille oss ut, er historiene vi forteller. Denne boken er ikke basert på gamle metoder som å lage markedsføringsplaner eller analysere markedsføringsmiksen. Den handler om en ny måte å tenke på - en som er basert på innhold som er mer emosjonelt og nyttig for andre når de skal løse problemene sine - for å skape lønnsom handling.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse
Det finnes ingen vurderinger av dette produktet.

Mer fra Mark Masters

Anbefalt


Tips en venn