Ten Principles Behind Great Customer Exp

Ten Principles Behind Great Customer Exp
Pris
229,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat ePUB
Utgivelsesår 2013
Forlag Pearson Education Limited
Språk Engelsk
ISBN 9780273775980
Se flere detaljer  

Andre formater / språk

E-Bok Nedlastbar Engelsk
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen

Om Ten Principles Behind Great Customer Exp

Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014 Create a great customer experience whoever you are. Customers are powerful. They have a loud voice, a wealth of choice and their expectations are higher than ever. This book covers ten principles you can use to make real world improvements to your customers experiences, whatever your business does and whoever you are. For managers, leaders and those starting a new business, the book shows that making improvements customers will appreciate doesnt need to be complicated or cost a fortune.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Anbefalt


Tips en venn