Marketing the SME
Kort om boken
Innbundet
Bok med hardt omslag.
Pocket
Heftet bok med mykt omslag.
Kartonert
Bok med tykke, stive sider.
E-Bok
Digitalt format. E-bok kan leses i ARK-appen eller på Kindle. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
Nedlastbar lydbok
Digitalt format. Nedlastbar lydbok kan lyttes til i ARK-appen. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
Digikort lydbok
Lydbok på digikort. Krever Digispiller.
Compact Disc
Lydbok eller musikk på CD. Krever CD-spiller eller annen kompatibel avspiller.
Vinyl
Vinylplate. Krever platespiller.
DVD
DVD-film. Krever DVD-spiller eller annen kompatibel avspiller.
Blu-ray
Blu-ray-film. Krever Blu-ray-spiller eller annen kompatibel avspiller.
Om Marketing the SME
Prior to the recent global economic downturn, Ireland witnessed a decade of unprecedented economic growth. Almost overnight, the country's labour base was transformed from one where decades-long emigration was the norm to a new and dynamic paradigm incorporating net in-migration. A significant element in Ireland's economic transformation involved innovative marketing strategies and the role of Small and Medium-size Enterprises (SMEs). SME's were major providers for new jobs and this research addresses the key determinants of their success. This volume investigates a wide range of sophisticated, diverse and market-efficient strategies as adopted by Ireland's SME's to ensure global success.