Contest Theory

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (3 forskjellige)
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Contests are prevalent in many areas, from sports, to labor markets, to resource allocation, to crowdsourcing. Using a game- theoretic framework, this unified, comprehensive treatment pays particular attention to online applications of contest desi…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Contest Theory

    Contests are prevalent in many areas, from sports, to labor markets, to resource allocation, to crowdsourcing. Using a game- theoretic framework, this unified, comprehensive treatment pays particular attention to online applications of contest design, allowing professionals, researchers and students to learn about the theoretical principles and to test them in practice.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Innbundet
    Utgivelsesår
    2016
    Forlag
    Cambridge University Press
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781107033139
    Sider
    730
    Height
    188
    Width
    262
    Vekt
    1492

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.