Nylig sett
Nytt i ønskelisten
I handlekurven
Ingen nylig sett
Raketter og rebeller

Raketter og rebeller

strategi for ledere og andre som vil bygge merkevarer folk bryr seg om

Nettpris
343,-
Veil. pris 429,- Spar 86,-
Pocket

KLIKK&HENT

- i din ARK-butikk!

×

Spar tid og frakt med KLIKK&HENT!

Når du bruker KLIKK&HENT, kan du hente varene dine i en av våre butikker etter en time. Du slipper å betale frakt og får varene dine med en gang til den samme lave prisen som på nett.

Slik bestiller du

Legg inn mobilnummer og trykk på OK-knappen. Fra du får bekreftelse på SMS, vil varen bli holdt av i to dager til aktuell nettpris. Du betaler i butikken når du henter varen.

Reserver i butikk. Hent når det passer innen 48 timer.

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

Sendes normalt fra oss i løpet av 2-3 virkedager

Fri frakt på kjøp over 249,-
Skriv anmeldelse
Lagerstatus Sendes normalt fra oss i løpet av 2-3 virkedager
Format Pocket
Utgivelsesår 2017
Forlag Fagbokforl.
Språk Bokmål
ISBN 9788245021769
Sider 267
Emne Design; Markedsføring
Se flere detaljer  

Andre formater / språk

E-Bok Nedlastbar Bokmål
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Innbundet Engelsk

Om Raketter og rebeller

Takk for en fantastisk bok! For meg som økonom med all markedsføringskompetanse fra praksis, var den høyaktuell med masse innsikt. Jeg kommer til å bruke den masse fremover. Skal anbefale den videre ? Gunnhild Indergaard, CRM Strategisk rådgiver SpareBank 1 "En solid plattform gjør strategien tydeligere for andre, og trygghet til å gutse mer når strategien skal settes ut i livet". jeg følte meg så trygg på at vi skulle presentere noe nytt, at ingen kunne betvile at det var rett, og at min jobb var å levere det slik at de ble like begeistret som oss. Og det ble de. Vi var helt beruset etterpå. Bente Holm og merkevareplattformen og -strategien for Visit OSLO Næringslivets erfaringer er en god måte å forstå teori på. Det er nyttig med "historier fra virkeligheten". Elisabeth Falck, Institutt for markedsføring, BI Jeg liker boken kjempegodt! Anbefaler den til studenter og andre som er opptatt av merkevarebygging. Boken forklarer komplisert teori på mer forståelige måter. Cecilie Staude, Institutt for markedsføring, BI I denne boken får du først og fremst et skikkelig godt verktøy til din bedrift, enten du er startup, spinnoff, skal reposisjonere eller har ideer som må til marked for å gjøre deg fet. Jøran Orstad Johnsen, seniorrådgiver, Innovasjon Norge Lesverdig, tydelig og viktig bok fra Norges sannsynligvis beste merkevarespesialist/brandbygger Truls Berg, IT-gründer, forfatter og redaktør, Innovation Forum Norge Bla i smakebit fra boken. Denne boken om merkevarestrategi inneholder nye metoder og verktøy som er tilpasset vår tid. Bruk dem når du vil posisjonere en merkevare så den står tydelig frem på konkurransearenaen. Gi merkevaren en personlighet folk kan identifisere seg med. Gi folk gode grunner til å bli lojale støttespillere som heier på merkevarens prosjekt. En sterk merkevare er mer lønnsom, gjør det lettere å rekruttere de flinkeste folkene, og fører til at virksomheten verdsettes høyere. Dette er en fagbok og en verktøykasse for dem som synes det er verdt å grave litt dypt for å sikte skikkelig høyt. Monna Nordhagen er strategidirektør i Scandinavian Design Group, fagbok-lesoholiker og seriegründer. Hun har en MBA fra BI og har jobbet i over 30 år med forretningsstrategi, merkevarebygging, salg og ledelse. Kirsti Rogne er filolog med hovedfag i engelsk fra Universitetet i Oslo. Hun har jobbet internasjonalt med merkevarer i skjæringspunktet mellom forretningsutvikling og kommunikasjon siden 2000. Raketter og rebeller er også tilgjengelig som eBok. Les anmeldelse av boken i GRID


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse
Det finnes ingen vurderinger av dette produktet.

Mer fra Monna Nordhagen; Kirsti Rogne

Anbefalt


Tips en venn