Marketing For Leisure And Tourism

Forfatter
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

This text gives an underpinning of marketing theory, illustrated with examples and case studies drawn from a wide range of leisure organizations and activities. Tourism is dealt with as an integral part of the leisure market rather than a separate p…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Marketing For Leisure And Tourism

    This text gives an underpinning of marketing theory, illustrated with examples and case studies drawn from a wide range of leisure organizations and activities. Tourism is dealt with as an integral part of the leisure market rather than a separate phenomenon.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    1996
    Forlag
    Pearson Education (US)
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780131509887
    Sider
    344
    Høyde
    234
    Bredde
    173

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.