Media Literacy: Keys to Interpreting Med

Media Literacy: Keys to Interpreting Med

Nettpris
524,-
Førpris 749,- Spar 225,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Skriv anmeldelse
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat PDF
Utgivelsesår 2014
Forlag ABC-CLIO
Språk Engelsk
ISBN 9781440830921
Se flere detaljer  

Om Media Literacy: Keys to Interpreting Med

This fourth edition of Keys to Interpreting Media Messages supplies a critical and qualitative approach to media literacy analysis. Now updated with conceptual changes, current examples, updated references, and coverage of new developments in media- particularly in digital, interactive forms-this book addresses all forms of information disseminated via mass communication.Organized into three sections, the book first presents a theoretical framework for the critical analysis of media text that covers the definition of media literacy as well as fundamental principles and concepts. Part II focuses on the application of this methodological framework to the analysis of advertising, journalism, American political communications, and interactive media. Part III considers specific mass media issues, such as violence in the media, media and children, and global communications, and discusses outcomes of having a media-literate population.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Anbefalt


Tips en venn