Hopp til hovedinnholdet

Service kan ikke vedtas

  • Pocket

  • 2010

  • Norsk, Bokmål

En av de store trendene i moderniseringen av offentlig sektor i de senere årene er å etablere førstelinjer som tar seg av hovedkontakten med publikum. Dette skal gjøre veien til offentlige tjenester kortere for brukerne og publikumskontakten mer effektiv for forvaltningen. Service kan ikke vedtas er skrevet for de som jobber i førstelinjetjenesten, både i offentlig og privat sektor, og for studenter på studier som rekrutterer personell til slike stillinger. Boken gir retningslinjer for arbeidet i førstelinjen, og blant viktige temaer som belyses, er:
sentrale begreper innen servicefaget kompetansebehov i førstelinjetjenesten utfordringene ved å ivareta både lover og regler, og samtidig være brukerorientert forutsetninger for god brukermedvirkningProfesjonaliteten i førstelinjetjenesten er ofte viktig for brukernes opplevelse av tjenestetilbudet. Målet med boken er å øke forståelsen for dette viktige arbeidet.

Kan bestilles til 147 butikker

På nettlager (sendes innen 1-3 virkedager)

  • Bytt i alle våre butikker
  • Klikk og hent

Oppdag mer

Lignende bøker

Utvalgte bøker

Recently viewed