Fundamentals of Marketing

Fundamentals of Marketing

...

Fast lavpris
349,-
Veil. pris 499,- Spar 150,-
Pocket

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

Sendes normalt fra oss i løpet av 10 virkedager

Fri frakt på kjøp over 249,-
Skriv anmeldelse
Lagerstatus Sendes normalt fra oss i løpet av 10 virkedager
Format Pocket
Utgivelsesår 2017
Forlag Oxford University Press
Språk Engelsk
ISBN 9780198748571
Sider 408

Om Fundamentals of Marketing

Incorporating the big brand case studies, unique expert insights, and engaging learning features of the best-selling Marketing by Baines, Fill, and Rosengren, Fundamentals of Marketing is the most complete resource for students looking for a briefer guide to build their theoretical understanding of marketing into skilful practice.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse
Det finnes ingen vurderinger av dette produktet.

Anbefalt


Tips en venn