The Psychology of the Internet

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

This engaging, research-based textbook explores the psychological aspects of cyberspace and provides a balanced overview of the internet's effects on human behavior and social relationships. Readers learn how social media, texting, online games, and…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om The Psychology of the Internet

    This engaging, research-based textbook explores the psychological aspects of cyberspace and provides a balanced overview of the internet's effects on human behavior and social relationships. Readers learn how social media, texting, online games, and other environments influence impression formation, attraction, online dating, aggression, group dynamics, child development and privacy.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Innbundet
    Utgivelsesår
    2015
    Forlag
    Cambridge University Press
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781107079137
    Utgave
    2
    Sider
    404
    Height
    162
    Width
    236
    Weight
    680

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.