Åpen eller innadvendt

Åpen eller innadvendt

omdømmebygging for organisasjoner

Nettpris
288,-
Butikkpris 329,- Spar 41,-
E-Bok
LAVEST PRIS! - ingen er billigere på nyheter.
Gjelder både KLIKK&HENT og NETTBESTILLING.
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Skriv anmeldelse
Format E-Bok
Kopisperre Vannmerket (SDRM)
Filformat EPUB
Utgivelsesår 2019
Forlag Gyldendal
Språk Bokmål
ISBN 9788205525009
Se flere detaljer  

Andre formater / språk

Pocket Bokmål

Om Åpen eller innadvendt

Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til. Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i 2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert. Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i omdømmeforskningen, men det er gjort vesentlige endringer siden første utgave: Oppdaterte eksempler og caser. Viktig nytt fagstoff om offentlig sektor, bedrifters samfunnsansvar (CSR) og sosiale mediers påvirkning. Et helt nytt kapittel om en ny og systemorientert måte å betrakte omdømme på. Spørsmålet om hvorvidt organisasjoner bør ha en omdømmeansvarlig drøftes. Boka egner seg godt for studenter innen kommunikasjon/PR og ledelse, og også for ledere og medarbeidere som jobber med kommunikasjon og omdømme i organisasjoner. Boka gir et solid faglig fundament for omdømmearbeidet.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Mer fra Peggy Simcic Brønn

Anbefalt


Tips en venn