Sosiale medier i all offentlighet

Sosiale medier i all offentlighet

lytte, dele, delta

Pris
380,-
Pocket

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

Sendes normalt fra oss i løpet av 2-3 virkedager

Fri frakt på kjøp over 249,-
Skriv anmeldelse
Lagerstatus Sendes normalt fra oss i løpet av 2-3 virkedager
Format Pocket
Utgivelsesår 2011
Forlag Kommuneforl.
Språk Bokmål
ISBN 9788244620901
Sider 144
Emne Kommunikasjon; Offentlig forvaltning; Sosiale medier

Andre formater / språk

E-Bok Nedlastbar Bokmål
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen

Om Sosiale medier i all offentlighet

Kan sosiale medier være nøkkelen til effektivisering av offentlige tjenester og forvaltning, styrke lokaldemokratiet og gi oss et mer transparent samfunn? Eller bidrar de bare til lovbrudd, merarbeid og økt tidsbruk i forvaltningen? Hvilke etiske utfordringer og dilemmaer oppstår når det offentlige tar i bruk sosiale medier? Våre kommunikasjonsvaner er i ferd med å endres og de aller fleste offentlige virksomheter kjenner forventninger fra innbyggerne, media og næringsliv når det gjelder deltakelse i sosiale medier. Flere statlige og kommunale virksomheter har tatt i bruk sosiale medier, men få har klare formeninger om hva dette egentlig handler om, og hva sosiale medier kan brukes til. I denne boken drøftes etiske og juridiske problemstillinger ved deltakelse i sosiale medier samt praktiske eksempler på hvilken nytteverdi offentlig sektor kan ha ved å ta i bruk de nye mediene.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Mer fra Petter Bae Brandtzæg; Lars Gillund; Arne Krokan; Øyvind Kvalnes; Jon Wessel-Aas; Alf Tore Meling

Anbefalt


Tips en venn