Primer for Integrated Marketing Communic

Primer for Integrated Marketing Communic
Pris
459,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat PDF
Utgivelsesår 2004
Forlag Taylor and Francis
Språk Engelsk
ISBN 9781134380848
Se flere detaljer  

Om Primer for Integrated Marketing Communic

This textbook is the first introductory primer on integrated marketing communications. It combines theory and practice to show students of marketing how different aspects of integrated marketing communications (IMC) work together. Setting the scene in which IMC has emerged, the authors explain each component of the promotional mix and go on to explain the process of functional integration. The text includes key case studies on companies, including Proctor and Gamble, NSPCC and Ardi, illustrating the practical side of IMC in addition to an introduction to the main theories at work. Including an additional Study Guide at the back, this book will be a valuable resource for students of marketing and marketing communications.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Anbefalt


Tips en venn