Managing Social Media and Consumerism

Forfatter
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towards strategic and tactical stewardship in serving customer-centric business requirements.

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Managing Social Media and Consumerism

    Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towards strategic and tactical stewardship in serving customer-centric business requirements.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Teknisk DRM
    Filformat
    PDF
    Utgivelsesår
    2013
    Forlag
    Palgrave Macmillan UK
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781137281920

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.