Social Identity

Forfatter , Del av serien Key Ideas
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

The fourth edition of Social Identity builds on the international success of previous editions, offering a concise, comprehensive and readable critical introduction to social science theories of identity for advance undergraduates and postgraduates.

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Social Identity

    The fourth edition of Social Identity builds on the international success of previous editions, offering a concise, comprehensive and readable critical introduction to social science theories of identity for advance undergraduates and postgraduates.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2014
    Forlag
    Taylor & Francis Ltd
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780415706926
    Serie
    Utgave
    4
    Sider
    264
    Høyde
    199
    Bredde
    133
    Vekt
    282

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.