Handbook of New Product Development Mana

Forfatter

Kort om boken

Managing new product development is a key area of management, straddling strategy, innovation and entrepreneurship and macro- organizational behaviour.All of the contributorsin the Handbook of New Product Developmentare are well-known and leading ex…

Oppdag mer

Velg tagger...
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (2 forskjellige)
Format
E-Bok
Forklaring av formater
  • Innbundet

    Bok med hardt omslag.

  • Pocket

    Heftet bok med mykt omslag.

  • Kartonert

    Bok med tykke, stive sider.

  • E-Bok

    Digitalt format. E-bok kan leses i ARK-appen eller på Kindle. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Nedlastbar lydbok

    Digitalt format. Nedlastbar lydbok kan lyttes til i ARK-appen. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Digikort lydbok

    Lydbok på digikort. Krever Digispiller.

  • Compact Disc

    Lydbok eller musikk på CD. Krever CD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Vinyl

    Vinylplate. Krever platespiller.

  • DVD

    DVD-film. Krever DVD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Blu-ray

    Blu-ray-film. Krever Blu-ray-spiller eller annen kompatibel avspiller.

   Fri frakt - på kjøp over 249,-
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.

    Om Handbook of New Product Development Mana

    Managing new product development is a key area of management, straddling strategy, innovation and entrepreneurship and macro- organizational behaviour.All of the contributorsin the Handbook of New Product Developmentare are well-known and leading exponents to theory of New Product Development and to methods used in practice. They draw upon their experience and work to offer a comprehensive view of the challenges in managing the development of new products. Existing knowledge in the different topics is examined and the key management challenges, and the important gaps in our knowledge are discussed. Most of the chapters draw upon systematic interaction with companies and practice and this is presented in the examples and the case studies cited. The Handbook of New Product Development and Management surveys this area in the context of an overall framework that explains how aspects interact and combine in a successful NPD process. Each chapter outlines open questions and highlights needs for future research.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Teknisk DRM
    Filformat
    ePUB
    Utgivelsesår
    2007
    Forlag
    Taylor and Francis
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781136399824
    Sider
    560

    Anbefalt