Social Innovation, Inc.

Forfatter

Kort om boken

Could Wal-Mart offer a better solution to healthcare than Medicaid? Could GE help reduce global warming faster than the Kyoto protocol? Social Innovation, Inc. declares a new era where companies profit from social change. Leading corporations like G…

Oppdag mer

Velg tagger...
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (2 forskjellige)
Format
E-Bok
Forklaring av formater
  • Innbundet

    Bok med hardt omslag.

  • Pocket

    Heftet bok med mykt omslag.

  • Kartonert

    Bok med tykke, stive sider.

  • E-Bok

    Digitalt format. E-bok kan leses i ARK-appen eller på Kindle. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Nedlastbar lydbok

    Digitalt format. Nedlastbar lydbok kan lyttes til i ARK-appen. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Digikort lydbok

    Lydbok på digikort. Krever Digispiller.

  • Compact Disc

    Lydbok eller musikk på CD. Krever CD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Vinyl

    Vinylplate. Krever platespiller.

  • DVD

    DVD-film. Krever DVD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Blu-ray

    Blu-ray-film. Krever Blu-ray-spiller eller annen kompatibel avspiller.

   Fri frakt - på kjøp over 249,-
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.

    Om Social Innovation

    Could Wal-Mart offer a better solution to healthcare than Medicaid? Could GE help reduce global warming faster than the Kyoto protocol? Social Innovation, Inc. declares a new era where companies profit from social change. Leading corporations like GE, Wellpoint, Travelers and Wal-Mart are transforming social responsibility into social innovation and revolutionizing the way we think about the role of business in society. Based on four years of measuring the social strategies of America's leading corporations, Jason Saul lays out the five strategies for social innovation and offers a practical roadmap for how to get started. Explains the fundamental shift in the role of business in society, from social contract to social capital market Identifies the 5 social innovation strategies: submarket products and services, social points of entry, pipeline talent, reverse lobbying, and emotive customer bonding Offers step-by-step guidance for creating economic value through positive social change Social Innovation, Inc. is about making social change work for the business, and in turn staying relevant in the new economy.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Teknisk DRM
    Filformat
    PDF
    Utgivelsesår
    2010
    Forlag
    Wiley
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780470892176
    Sider
    256

    Anbefalt