Psychological Perspectives on Early Chil

Psychological Perspectives on Early Chil
Pris
479,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat PDF
Utgivelsesår 2001
Forlag Taylor and Francis
Språk Engelsk
ISBN 9781135669645
Se flere detaljer  

Andre formater / språk

E-Bok Nedlastbar Engelsk
×
Logg deg inn for å gjennomføre dette kjøpet med ett klikk!

Etter at kjøpet er gjennomført vil boken være tilgjengelig på «din side» og i ARK-appen

Om Psychological Perspectives on Early Chil

The field of early childhood education and the science of psychology have a long and closely intertwined history. The study of young children's learning within school contexts provides a test of developmental theory while at the same time identifies the limits of psychology for informing practice. The purpose of this book, part of the Rutgers Invitational Symposium on Education Series, is to bring together the work of the leading researchers in the field of child development and early education to inform three issues facing the United States today: * clarifying developmentally appropriate instruction from the perspective of cognitive developmental psychology; * ensuring that young children's schooling adequately addresses content; and * meeting cognitive goals while simultaneously supporting social and emotional development. Throughout, the role of empirical inquiry in developmental psychology for the practice of early education is examined.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Anbefalt


Tips en venn