Culture of Enterprise in Neoliberalism

Forfatter

Kort om boken

This book provides an empirical study of the increasing importance of the concept of the entrepreneur in the context of the neoliberal cultural paradigm. Using the theoretical framework of the post-structural discourse theory and methods of qualitat…
263,-
329,-
Spar 66,-
Format/språk (2 forskjellige)
Format
E-Bok
Forklaring av formater
  • Innbundet

    Bok med hardt omslag.

  • Pocket

    Heftet bok med mykt omslag.

  • Kartonert

    Bok med tykke, stive sider.

  • E-Bok

    Digitalt format. E-bok kan leses i ARK-appen eller på Kindle. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Nedlastbar lydbok

    Digitalt format. Nedlastbar lydbok kan lyttes til i ARK-appen. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Digikort lydbok

    Lydbok på digikort. Krever Digispiller.

  • Compact Disc

    Lydbok eller musikk på CD. Krever CD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Vinyl

    Vinylplate. Krever platespiller.

  • DVD

    DVD-film. Krever DVD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Blu-ray

    Blu-ray-film. Krever Blu-ray-spiller eller annen kompatibel avspiller.

    Om Culture of Enterprise in Neoliberalism

    This book provides an empirical study of the increasing importance of the concept of the entrepreneur in the context of the neoliberal cultural paradigm. Using the theoretical framework of the post-structural discourse theory and methods of qualitative discourse analysis, the book describes the changes in political discourse that resulted in the increasing dominance of the figure of the entrepreneur after the late 1980s.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Teknisk DRM
    Filformat
    PDF
    Utgivelsesår
    2013
    Forlag
    Taylor and Francis
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781136208805
    Sider
    248

    Anbefalt

    Anbefalt