Public Sector Marketing

Public Sector Marketing

Fast lavpris
2 134,-
Veil. pris 3 049,- Spar 915,-
E-Bok
E-bøkene legges i din ARK-leseapp. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.
Skriv anmeldelse
Lagerstatus Finnes i bokhyllen i ARK e-bok, eller lastes ned fra Din side kort tid etter kjøp. Ingen angrerett.
Format E-Bok
Kopisperre Teknisk DRM
Filformat PDF
Utgivelsesår 2007
Forlag Pearson Education Limited
Språk Engelsk
ISBN 9781408250341
Se flere detaljer  

Andre formater / språk

Pocket Engelsk

Om Public Sector Marketing

Public Sector Marketing examines the role of marketing in public organizations, from planning through execution and evaluation. It looks at marketing from the perspective of creating value for different organisational stakeholders. The book examines specific applications for public sector organisations such as local government in the context of leisure, culture and the arts, regeneration, education and social services. The main theme of the book is creating value for stakeholders through a philosophy based on setting a vision, creating and communicating the values and establishing a culture.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse
Det finnes ingen vurderinger av dette produktet.

Anbefalt


Tips en venn