Perspektiver på PR

Perspektiver på PR

Nettpris
359,-
Veil. pris 449,- Spar 90,-
Pocket

KLIKK&HENT

- i din ARK-butikk!

×

Spar tid og frakt med KLIKK&HENT!

Når du bruker KLIKK&HENT, kan du hente varene dine i en av våre butikker etter en time. Du slipper å betale frakt og får varene dine med en gang til den samme lave prisen som på nett.

Slik bestiller du

Legg inn mobilnummer og trykk på OK-knappen. Fra du får bekreftelse på SMS, vil varen bli holdt av i to dager til aktuell nettpris. Du betaler i butikken når du henter varen.

Reserver i butikk. Hent når det passer innen 48 timer.

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

På lager. Sendes normalt fra oss i løpet av 1-2 virkedager

Fri frakt på kjøp over 249,-
Skriv anmeldelse
Lagerstatus På lager. Sendes normalt fra oss i løpet av 1-2 virkedager
Format Pocket
Utgivelsesår 2016
Redaktør Skjelbred, Trond Albert
Forlag Fagbokforl.
Språk Bokmål
ISBN 9788245020786
Sider 212
Se flere detaljer  

Om Perspektiver på PR

Det skrives og menes mye om PR-bransjen. I denne boken har vi tatt sikte på å belyse PR-faget fra nye vinkler og ståsteder, noe vi håper skal bidra til å gi ny innsikt utover det du kan lese i en vanlig introduksjonsbok. I Perspektiver på PR er det ikke strategi, taktikk eller teknikk som diskuteres, men overordnede prinsipper, verdier og holdninger. Av den grunn har bokens redaktør, Trond Albert Skjelbred, invitert med kapasiteter innen filosofi, teologi, ledelse, juss, forskning, psykologi og rådgivning. De ulike bidragsyternes historier knyttes til det du som student, fagperson eller leder kan tenkes å ha lært i mer teoretiske bøker om PR. Disse menneskene er Arne Pran, Per Høiby, Magne Utle, Per Arne Dahl, Kathleen Offman Mathisen, Therese E. Sverdrup, Geir Lippestad, Alexander W. Cappelen, Espen Gamlund, Einar Øverenget og Kjetil Smørås. Forordet er ved Peggy Simcic Brønn. Boken er skrevet for studenter på høyskoler og universiteter samt for ledere i næringslivet og praktikere i PR-faget. Boken er ikke ment som et forsvarsskrift for PR-bransjen, men som et innlegg for refleksjon og debatt. Den egner seg derfor godt som både obligatorisk og anbefalt litteratur på kurs i PR, samt som refleksjons- og fordypningslitteratur for næringslivets aktører. Trond Albert Skjelbred er medeier og partner i kommunikasjonsbyrået NOR PR. Han har vært rådgiver i Geelmuyden Kiese og PwC og har tidligere medforfattet bøkene Idar Vollvik om PR og Hvordan lykkes som konsulent? For sistnevnte bok fikk han Konsulentprisen 2014.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse
Det finnes ingen vurderinger av dette produktet.

Mer fra Trond Albert Skjelbred

Anbefalt


Tips en venn