Current research in hospitality and tour

Current research in hospitality and tour

Pris
569,-
Pocket

KLIKK&HENT

- i din ARK-butikk!

×

Spar tid og frakt med KLIKK&HENT!

Når du bruker KLIKK&HENT, kan du hente varene dine i en av våre butikker etter en time. Du slipper å betale frakt og får varene dine med en gang til den samme lave prisen som på nett.

Slik bestiller du

Legg inn mobilnummer og trykk på OK-knappen. Fra du får bekreftelse på SMS, vil varen bli holdt av i to dager til aktuell nettpris. Du betaler i butikken når du henter varen.

Reserver i butikk. Hent når det passer innen 48 timer.

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

På lager. Sendes normalt fra oss i løpet av 1-2 virkedager

Fri frakt på kjøp over 249,-
Skriv anmeldelse
Lagerstatus På lager. Sendes normalt fra oss i løpet av 1-2 virkedager
Format Pocket
Utgivelsesår 2012
Redaktør Furunes, Trude; Marnburg, Einar; Mykletun, Reidar J.
Forlag Fagbokforl.
Språk Engelsk
ISBN 9788245014105
Sider 400
Emne Forskning; Hotell- og restaurantdrift; Turisme
Redigert av Marnburg, Einar; Furunes, Trude; Mykletun, Reidar J.
Se flere detaljer  

Om Current research in hospitality and tour

This book encompasses a large variety of topics within current hospitality and tourism research, including: Leadership and Hospitality Management Knowledge Management Yield Management Human Resource Management Diversity Management Socialization of Apprentices Business Ethics Workforce Issues Atmosphere in Hotels Hotel Laws Market Predictions by Employees The Tourists Role Destination Branding Diverging Interests in Festivals Sustainability and Tour Guides Manhole Covers and Tourism Valuating the Environment Guidebooks Image Formation Ingredients & Tasteful Meals The topics of the book represent most of the current fields and interests in hospitality and tourism research. Although written primarily by researchers for researchers, this book should also be of interest to students who want to gain an inside view on how facts about hospitality management and tourism are conceived in a scientific way. In the same way, we are sure that practitioners who want to develop their business and practice can acquire useful information and ideas on the ways in which important information is achieved through scientific studies and methods. This book is the result of a joint effort on the part of researchers at the Norwegian School of Hotel Management and their valuable network. The editors of the book - Associate Professor Trude Furunes, Professor Reidar J. Mykletun and Professor Einar Marnburg are all active researchers and affiliated with the Norwegian School of Hotel Management, University of Stavanger.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse
Det finnes ingen vurderinger av dette produktet.

Anbefalt


Tips en venn