Business Chinese Language and Culture --

Forfatter

Del av serien

Kort om boken

Zhang Lihua, Xiong Huan compiled "The Business Chinese Language and Culture --- Elementary Volume 2" is mainly for company's business activities which contain external and internal business two blocks. The main line for external business is a foreig…

Oppdag mer

Velg tagger...
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (2 forskjellige)
Format
E-Bok
Forklaring av formater
  • Innbundet

    Bok med hardt omslag.

  • Pocket

    Heftet bok med mykt omslag.

  • Kartonert

    Bok med tykke, stive sider.

  • E-Bok

    Digitalt format. E-bok kan leses i ARK-appen eller på Kindle. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Nedlastbar lydbok

    Digitalt format. Nedlastbar lydbok kan lyttes til i ARK-appen. Bøkene kan også lastes ned fra Din side.

  • Digikort lydbok

    Lydbok på digikort. Krever Digispiller.

  • Compact Disc

    Lydbok eller musikk på CD. Krever CD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Vinyl

    Vinylplate. Krever platespiller.

  • DVD

    DVD-film. Krever DVD-spiller eller annen kompatibel avspiller.

  • Blu-ray

    Blu-ray-film. Krever Blu-ray-spiller eller annen kompatibel avspiller.

   Fri frakt - på kjøp over 249,-
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.

    Om Business Chinese Language and Culture --

    Zhang Lihua, Xiong Huan compiled "The Business Chinese Language and Culture --- Elementary Volume 2" is mainly for company's business activities which contain external and internal business two blocks. The main line for external business is a foreign business to foreign trade companies, involving meet business partners, reserve hotel, welcome ceremony, price negotiations, contracts, etc. The internal business is including recruitment interviews, hiring new staff, meetings, participation in trade fairs, advertising and other content. Texts written in the language of communication in addition to emphasis on training, but also integrated into a large number of Chinese business culture content, aimed at improving the ability of the learner to use Chinese for business communication.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Teknisk DRM
    Filformat
    ePUB
    Utgivelsesår
    2011
    Forlag
    Zhejiang Publishing United Gro
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781629785974
    Sider
    171

    Anbefalt