Creating Experience Value in Tourism

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om produktet

This new edition incorporates studies carried out since the first edition published, as well as including and expanding key areas such as stakeholder perspective and concretion, the role of the experience setting in creating experience, and the conn…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Creating Experience Value in Tourism

    This new edition incorporates studies carried out since the first edition published, as well as including and expanding key areas such as stakeholder perspective and concretion, the role of the experience setting in creating experience, and the connection between co-creation and subjective wellbeing.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Spesifikasjoner

    Format
    Innbundet
    Utgivelsesår
    2018
    Forlag
    CABI Publishing
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781786395030
    Utgave
    2
    Sider
    272
    Høyde
    251
    Bredde
    180

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.