The 22 Immutable Laws Of Marketing

Forfattere
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn't live up to expectations. It contains real-life examples and commons…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om The 22 Immutable Laws Of Marketing

    Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn't live up to expectations. It contains real-life examples and commonsense suggestions.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    1994
    Forlag
    Profile Books Ltd
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781861976109
    Sider
    160
    Høyde
    196
    Bredde
    135

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.