Mangfold gjennom anerkjennelse og inklud

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Hva betyr det egentlig at norsk skole er en mangfoldsskole og hvordan kan mangfoldsskolene organiseres slik at elevene opplever anerkjennelse og mestring? Utgangspunktet for Mangfold gjennom anerkjennelse og inkludering i skolen er en inkluderen…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Mangfold gjennom anerkjennelse og inklud

    Hva betyr det egentlig at norsk skole er en mangfoldsskole og hvordan kan mangfoldsskolene organiseres slik at elevene opplever anerkjennelse og mestring? Utgangspunktet for Mangfold gjennom anerkjennelse og inkludering i skolen er en inkluderende mangfoldspraksis som innebærer at skolen gjennomgående har et kritisk blikk på holdninger og praksis. Både læreren og skolefagene er sentrale, og problemstillinger knyttet til læringsledelse, undervisningspraksis, organisering og tilrettelegging for inkluderende læring og mestring diskuteres ut fra pedagogiske og fagdidaktiske perspektiv. Boka har som målsetting å bidra i diskusjonen om hvordan mangfoldsperspektivet integreres i skole og lærerutdanning.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2017
    Forlag
    Gyldendal akademisk
    Språk
    Bokmål
    ISBN
    9788205493926
    Sider
    250
    Height
    241
    Width
    167
    Weight
    488
    Redigert av
    Lund, Anne C. Bonnevie

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.