Internasjonal markedsføring

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (3 forskjellige)
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra n…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Internasjonal markedsføring

    Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og stikkordregister.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2005
    Forlag
    Universitetsforlaget
    Språk
    Bokmål
    ISBN
    9788215006369
    Sider
    506
    Høyde
    241
    Bredde
    173
    Vekt
    921

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.