The Business Marketing Course

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Business marketing (or industrial marketing as it was formerly called) involves the marketing of products and services to commercial enterprises, governments and other not-for-profit institutions for use in the products they, in turn, produce.

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om The Business Marketing Course

    Business marketing (or industrial marketing as it was formerly called) involves the marketing of products and services to commercial enterprises, governments and other not-for-profit institutions for use in the products they, in turn, produce.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2006
    Forlag
    John Wiley & Sons Inc
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780470034507
    Utgave
    2
    Sider
    288
    Height
    235
    Width
    188
    Vekt
    570

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.